top of page
image.jpg

שירותי ניקיון משרדים בהרצליה

 

קלין כל - משאירים את האבק למתחרים!

 

חברת ניקיון בהרצליה המתמחה במשרדים

 
מעוניינים להגיע בכל יום למשרד נקי ומבריק? רוצים להיכנס למשרד בבוקר ולהריח ריח טוב אחרי ניקיון מקצועי? מעוניינים בחברה שגם תנקה את המשרד וגם תשמור עליו מתוחזק כראוי?
אם אתם רוצים ליהנות משקט תעשייתי שיאפשר לכם לעבוד בשקט כשמקצוענים מטפלים בכל השאר, אנחנו קלין כל - ניקיון משרדים בהרצליה - מציעים לכם מעל ומעבר במחירים הכי משתלמים שיש.
 

שירותי ניקיון משרדים בהרצליה - רק עם חברה בעלת ניסיון

 
ניקיון משרדים היא משימה חשובה מאוד למשרד שרוצה ליצור רושם טוב על כל מי שנכנס. עם זאת ניקיון המשרד היא לא משימה פשוטה כיוון שהיא אורכת זמן רב ויש צורך בניקיון יסודי שחייב גם להתבצע בכל יום ויום אפילו במשרדים קטנים.

לא כל חברת ניקיון בהרצליה יכולה להיות יעילה באותה המידה, יש חברות ניקיון שמתעסקות בעיקר עם המגזר הפרטי וניקיון משרדים יהיה חדש להן לחלוטין. אך קלין כל מתמחה בניקיון משרדים! וזה היתרון הכי גדול שלנו על פני חברות ניקיון אחרות. עוד אחת מהיתרונות הרבים שלנו הוא שאנו גמישים מבחינת השעות ומציעים שירותי ניקיון יומיים וגם שירותי ניקיון משרדים בערב.
 
476
החיבור האישי
יחס אישי לכל לקוח ומתן מענה לפי צורכיו ודרישותיו, וההוכחה היא לקוחות ותיקים ומרוצים שנשארים לאורך זמן
475
האמינות
אמינות ויציבות בענף הניקיון לאורך זמן, עם למעלה מ- 50 עובדים קבועים, יציבים, אמינים ויסודיים

474
המקצועיות
למעלה מ- 25 שנות ניסיון בתחום ו רישיון מטעם משרד הכלכלה והתעשייה

473
שירות מעולה ללא תחרות
סטנדרטים גבוהים ו-100% שירות מקצועי ואדיב עם חיוך

לוח זמנים מדויק כשאתם פונים לשירות ניקיון משרדים בהרצליה, אתם רוצים שירות שיתאים מבחינת לוח זמנים והיקף עבודה לצרכים שאתם מגדירים לו. אנחנו בקלין כל מבינים זאת, ואנחנו נשב אתכם ונבנה לוח זמנים מתאים לצרכים שלכם. לפי לוח הזמנים, נגיע בשעות ובזמנים שתגדירו לנו עם כוח עבודה מתאים, כולל עבודה בשעות הערב או הבוקר המוקדמות, ונבצע עבודה בהתאם למה שנחוץ לכם. אנחנו מבינים את ההבדל בין ניקיון יומי, שבועי ותקופתי, ונספק מענה מדויק לכל צורך עבורכם.
כוח אדם איכותי ועובדים מרוצים שעושים את כל ההבדל במקרים רבים מדי אתם מזמינים חברות ניקיון שמספקות לכם כוח אדם בינוני ומטה הן בעבודת הניקיון שלו והן בסטנדרט השירות שלו. אנחנו חברת ניקיון משרדים שמציעה לכם שירותי ניקיון בהרצליה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של כוח אדם איכותי. כל עובדי הניקיון שלנו מחויבים לסטנדרטים גבוהים במיוחד של שירות, מצטיינים בעבודת ניקיון דרך מקצועיות וניסיון, ופשוט מעניקים לכם את הטוב ביותר. ולמה? כי אנו מאמינים שהסוד להצלחה הוא עובדים מרוצים, שחשוב להם לשמור על מקום עבודתם. מסיבה זו אנו מגייסים צוות איכותי, שמתוגמל באופן הוגן, ולכן חשוב לעובדים שלנו להעניק לכם שירות שהוא לא פחות ממצוין. עם צוות קבוע של למעלה מ- 50 עובדים מקצועיים, מובטח לכם השירות הטוב ביותר בכל עת שתצטרכו.
חיבור אישי ושירותים שמעבר השירות של קלין כל חברת ניקיון בהרצליה הוא לא רק שירות של חברת ניקיון משרדים בהרצליה, אלא גם שירות שנותן לכם מעבר – בין אם מדובר בהברקת פוליש קריסטל ובין אם מדובר בשירותי הדברה, אנחנו נדע לספק לכם את מה שנחוץ לכם
התמחות בניקיון משרדים בהרצליה בעוד חברות רבות נותנות בעיקר שירותי ניקיון לבתים אנחנו מתמחים בניקיון של משרדים בשעות היום וכן מספקים שירותי ניקיון משרדים בערב באזור הרצליה והסביבה. ניקיון בתים וניקיון משרדים דורשים מיומנויות שונות. חברה המספקת שירותי ניקיון למשרדים צריכה להשתלט על אזור נרחב יותר. לבצע משימות מורכבות יותר מניקיון חדר או מטבח בבית פרטי. לכן כאשר אתם בוחרים בחברת ניקיון למשרד שלכם עליכם לקחת חברת ניקיון המתמקצעת בניקיון משרדים

 
ניקיון משרדים בהרצליה

שירותי ניקיון משרדים בהרצליה של קלין כל

 
  • ניקיון יומי – שולחנות, מטבחון, שירותים, שטיחים, דלתות ומחיצות זכוכית
  • ניקוי שבועי – ניקוי דלתות, משקופים, מקררים וכד'.
  • ניקיון תקופתי – חלונות, תריסים, פתחי אוורור ומיזוג, רגלי כיסאות ועוד.

  • שירותי ניקיון המשרדים שלנו כולל:
  • שאיבת אבק
  • שטיפת לרצפות
  • אספקה שוטפת של חומרי הניקיון
  • התאמת תוכנית עבודה לצרכי הלקוח הנבנית ביחד עם נציג המשרד
 

קלין כל עונה על כל הצרכים שלכם מחברת ניקיון משרדים בהרצליה פיתוח והסביבה

פתרונות ניקיון מתקדמים למשרד

התכנון והעיצוב של משרדים שונה מזה של בתים פרטיים, ומיועד לענות על צרכים אחרים לחלוטין. בין ההבדלים הבולטים אפשר למצוא חלונות גדולים, מחיצות הפרדה מזכוכית, כמות גדולה יותר של חדרי שירותים, מטבחון שצריך לשרת כמות גדולה יותר של אנשים. וכמובן סוגים שונים של ריצוף כמו פרקט או שטיחים, וכן ריהוט משרדי רב.לכן אנחנו מעמידים לרשות העובדים שלנו את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום הניקיון, החל מחומרי ניקוי איכותיים המותאמים לסוגים השונים של המשטחים, וכלה במכשירי ניקיון מתקדמים כמו שוטפי רצפות ומכשירים לניקוי ושטיפה של שטיחים.כאשר הטכנולוגיה עומדת לרשותנו, העבודה שלנו יעילה ואיכותית יותר. בזכות זה אנחנו מסוגלים לתת שירות גם למשרדים הכוללים חללי עבודה גדולים ורחבים, וגם במקרים מורכבים הדורשים ניקיון יסודי של שטיחים או ריצוף מיוחד.כאשר אתם מזמינים את השירותים של חברת ניקיון בהרצליה, חשוב לנו להבין קודם כל מה הצורך שלכם – ולהתאים לו את הפתרונות הרלוונטיים.

גמישות מקסימלית כדי לא להפריע לשגרת העבודה

מצד אחד אתם רוצים שהמשרד יהיה נקי ומצוחצח בכל שעות היום. מצד שני, אתם רוצים שהעבודה תוכל להתבצע באופן רציף ורגיל, בלי הפרעות ובלי הטרדות.לכן חשוב לנו למצוא את הדרך האופטימלית להשתלב בשגרת העבודה ולספק את הניקיון היומיומי, שחיוני כדי לשמור על סביבת עבודה נקיה, נעימה וייצוגית. אנחנו עושים הכול כדי לספק מענה גמיש ומותאם באופן אישי, כך שתוכלו להחליט האם עבודת הניקיון תתבצע מוקדם בבוקר, או רק בשעות אחה"צ והערב. במידת הצורך אנחנו יכולים לספק את שירותי הניקיון בשעות הערב המאוחרות.

תחזוקה שמתלווה לניקיון היומיומי

בניגוד לבית הפרטי שלנו, המשרד צריך לתת מענה לכמות גדולה של אנשים. באופן טבעי השחיקה של הריהוט ושל הריצוף מתרחשת באופן מואץ, ולצד הניקיון היומיומי חשוב מאוד לתת דגש גם על אחזקה ותחזוקה של המשרדים. ולכן העבודה שלנו בתור חברת ניקיון בהרצליה כוללת גם שירותים של פוליש לרצפות, תיקון תקלות קטנות כמו צירים חורקים, נורות שנשרפו וכדומה.אנחנו כאן כדי לתת את המענה המקיף ביותר לצורך של המשרד.

 

שירותי ניקיון משרדים בהרצליה - איך זה עובד?

 
על מנת שנוכל להרכיב עבורכם את תמהיל שירותי הניקיון המתאים ביותר למשרד שלכם עליכם:

• להתקשר אלינו טלפונית או להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר

• בשיחה עם הנציגים שלנו, תסבירו לנו מה אתם צריכים: סוג הניקיון שדרוש עבורכם, כמה שעות אתם צריכים, האם אתם זקוקים לשירותי ניקיון ביום או ניקיון משרדים בערב. אולי בכלל אתם צריכים ניקיון משרדים תקופתי?

• תתארו לנו א מיקום המשרד וגודלו

• נשאל אתכם עוד מספר שאלות מנחות ובאם צריך לבחון את המצב, נוכל גם לקבוע פגישה ראשונית במקום העסק על מנת שנוכל להעריך נכונה את סגנון הניקיון, כמה זמן ייקח לנו ועוד.
 
קלין כל שירותי ניקיון בהרצליה
שירותים נוספים
 

נותנים שירותי ניקיון בהרצליה על ידי כלים מתקדמים

 
אנו דואגים לאמץ את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום הניקיון, ומציידים את העובדים שלנו במכונות ניקוי, שואבי אבק ומכשירים נוספים, שמסייעים להם להשיג תוצאות מהירות ומבריקות.

אנו גם דואגים להתעדכן בכל מה שחדש ועדכני בתחום, ומטפלים במבנה שלכם בכלים הטובים ביותר שיש. מעבר לזאת, שיטות הניקיון שלנו מותאמות במיוחד בשבילכם, ולכן אתם נהנים משירות איכותי ומוביל בכל שעות היום והערב. אנו נוכיח שניתן להשיג יותר בענף הניקיון!
 
חברת ניקיון לעסקים שזו ההתמחות שלה - זה מה שהמשרד שלכם צריך. אל תתפשרו על הניקיון של העסק שלכם!
 
קלין כל מציעה שירותי ניקיון משרדים גם בשעות הערב.
אחרי שהעובדים מסיימים לעבוד, קלין כל מתחילה בעבודה הקשה באמת ומכינה את סביבת העבודה ליום שלמחרת.
 
מאמרים מעניינים במגזין שלנו
 

למה לבחור בקלין כל חברת ניקיון בהרצליה

 
bottom of page